στη θάλασσα της προσμονής

Χειμωνιάτικη Λιακάδα

woman

Αυτή τη νύχτα…θα αφήσω…την πόρτα της σκέψης μου…ανοιχτή…

Να΄ρθεις…να σου δείξω στον καθρέφτη της καρδιάς μου

το πρόσωπο της αγάπης…

Το όνειρο…κρυφοκοιτάζει…πίσω απ΄τα γκρίζα σύννεφα της απουσίας σου…

Σε πεθύμησα…

Νιώσε…το Καλοκαιρι  που ήρθε…

Κρατά στα χέρια του  γιασεμιά…

να σου θυμήσουν…το άρωμα του κορμιού μου…

Να με νοσταλγήσεις…

feggarada

Αυτή τη νύχτα…να΄ρθεις…

να ανάψεις το φεγγάρι…στον ουρανό των πόθων μου…

Τα χείλη σου…στίχους του πάθους να πουν…

Σαν Ερωτόκριτος…στο παραθύρι της προσμονής μου…

( απ΄την ποιητική συλλογή»Ερωτας Είσαι» 2014 )

Δείτε την αρχική δημοσίευση

Σχολιάστε

